GOOGLE ADWORDS

GOOGLE ANALYTICS RAPORLAMA
Google Analytics web sitelerinin tüm performans bilgilerini sunan güçlü bir rapor aracıdır.
Ziyaretçilerin sitenizi nasıl kullandığı, nereden geldikleri, nasıl geldikleri, ziyaret sıklıkları, ziyaret saatleri vb konuları ölçmekle kalmaz satışlarınızı ve dönüşümlerinizi de değerlendirerek web sitenizi geliştirmeniz konusunda önemli fikirler edinmenizi sağlar.


Google Analytics önemli analiz araçları barındırmaktadır:

İçerik Analizi:

Web sitenizin hangi bölümlerinin daha iyi performans verdiğini ve daha popüler sayfaların hangileri olduğunu inceler.

:

Eğer web siteniz üzerinden ürün veya hizmet satışı yapıyorsanız kaç müşteriye ne kadar satış yaptığınızı ve müşterilerin hangi kaynaklardan daha fazla satın alma yaptıklarını inceler.

:

Tüm interaktif reklam kampanyalarınızın performanslarını takip edebilir ve kıyaslama yaparak bütçenizi daha iyi yönetebilirsiniz. Ayrıca farklı kampanyalar arasında bağlantı oluşturabilirsiniz.

:

Mobil platformların firmanıza ve web sitenize katkısını inceleyerek önemi giderek ortan Mobil dünyaya daha iyi adapte olabilirsiniz.

Sosyal Medya Analizi:

Sitenize gelen kullanıcıların sitenizdeki sosyal medya paylaşım özelliklerini ve web site içeriğinizle ilgili nasıl etkileşimde olduklarını takip edebilirsiniz.


Raporlama Örnekleri


  • analytics raporlama
  • analytics raporlama
  • analytics raporlama
  • analytics raporlama
  • analytics raporlama
  • analytics raporlama

REKABET VE SEKTÖR ANALİZİ
Kampanya Raporları

Auramedia Google ve Facebook kampanyalarınız için haftalık ayrıntılı raporlama yapmaktadır.

Birçok farklı başlık altında text, banner ve video kampanyalarınızın ne kadar görüntülendiği, ne kadar performans ürettiği, hangi coğrafi lokasyonlardan ilgi çektiği, ne kadar bütçe kullanıldığı vb konularda derlenen bilgi arada herhangi bir panel kullanılmadan doğrudan mecraların rapor merkezlerinden elde edilen orijinal raporlar ile sunulmaktadır.

Kampanya sona erdiğinde yeni kampanya başlayana kadar kampanya döneminde gözlenen fırsatlar ve rekabet seviyesi ile ilgili bilgi verilmekte ve öneriler sunulmaktadır.

 

Rekabet Raporları

Çeşitli ölçümleme ve rekabet araçları kullanılarak rakipleriniz ile firmanızın internet bilinirliği, ürün ve hizmetleriniz hakkında tüketicilerin genel eğilimleri vb pek çok alanda ayrıntılı raporlar sunulabilmektedir.